Sunați-ne: 0722 373 534
service

Servicii generale de evidenta contabila

Trecem aici in revista serviciile generale de evidenta-contabila:

  • evidenta financiar contabila Reinvent Consultingorganizarea contabilitatii in conformitate cu normele legale in vigoare;
  • tinerea contabilitatii conform principiilor contabilitatii si a tuturor prevederilor legale;
  • operare documente primare intocmite de beneficiar;
  • evidenta analitica si sintetica furnizori, clienti;
  • evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
  • intocmire Jurnal Cumparari, Jurnal Vanzari;
  • intocmirea balantei de verificare si a balantelor analitice;
  • intocmirea jurnalelor contabile prevazute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul Cartea Mare;
  • calculul impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microintreprinderii, dupa caz, intocmirea declaratiilor in termenele legale;
  • calculul impozitului pe dividende, intocmirea declaratiilor privind impozitul pe dividende;
  • calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente;
  • intocmirea decontului de TVA;
  • raportare semestriala;
  • intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare;
  • intocmirea statelor de plata pentru angajati si calcularea contributiilor generate din aceste operatii;
  • intocmirea declaratiilor lunare privind calculul urmatoarelor contributii:
  • contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat
  • contabilitate Bucuresti Reinvent Consultingcontributii la bugetul asigurarilor sociale de sanatate
  • contributii la bugetul asigurarilor pentru somaj
  • contributii la bugetul de stat
  • comision carti munca
  • alte contributii prevazute de lege
  • intocmirea fiselor fiscale;
  • intocmirea si inregistrarea declaratiilor privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care clientul beneficiaza de subventii pentru salariati;
  • elaborarea si punerea in aplicare a procedeelor contabile si a planului de conturi adaptat societatii in baza si cu respectarea normelor generale;
  • instruirea personalului privind modul de intocmire si circuitul documentelor primare;
  • instruirea personalului privind modul de utilizare a instrumentelor de plata (ordine de plata, bilete la ordin, CEC-uri etc.), precum si de intocmire a acestora;
  • intocmirea ordinelor de plata de trezorerie aferente viramentelor catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj, ITM etc.;
  • relatia cu banca (depunere si ridicare documente, ridicare extrase de cont, depunere numerar);
  • informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii;
  • informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
  • informari periodice privind schimbarile legislatiei fiscale privitoare la activitatea beneficiarului.